معرفی سه مدل از پرفروش‌ترین بی‌سیم‌های پاناسونیک

گوشی‌های تلفن بی‌سیم پاناسونیک در میان اقشار مختلف مردم بسیار پرطرفدار است و به همین علت پرفروش است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده‌آل گستر، در ادامه با سه مدل از تلفن‌های بی سیم پاناسونیک آشنا می‌شویم.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TGF۱۱۰

تلفن بی سیم F۱۱۰ دارای یک گوشی بی سیم و یک گوشی رومیزی است که همین امر آن را برای استفاده در منازل بزرگ مناسب می‌کند تا در هر جای خانه که هستید بتوانید به‌راحتی تماس‌های خود را پاسخ دهید. چند ویژگی بارز این مدل را برای استفاده سالمندان مناسب می‌سازد. اولین ویژگی وجود ۵ کلید شماره‌گیری سریع است که با برنامه‌ریزی آن‌ها برای شماره‌های پرکاربرد می‌توان تنها با فشردن یک کلید با مخاطب موردنظر تماس گرفت. به همین دلیل دیگر نیازی به شماره‌گیری نیست و سالمندانی که قادر به کار کردن با تلفن نیستند یا ممکن است در شماره‌گیری اشتباه کنند می‌توانند به‌راحتی تماس‌های خود را برقرار کنند.

ویژگی دیگر وجود کلیدهای بزرگ با فاصله مناسب است. در صورت داشتن لرزش دست یا عدم دقت، ممکن است خطا در شماره‌گیری ایجاد شود، اما با وجود این طراحی کلیدها خطا در شماره‌گیری به حداقل می‌رسد. علاوه بر این‌ها وجود صفحه‌نمایش با سایز مناسب و نور پس‌زمینه می‌تواند شماره‌های ورودی و خروجی را حتی برای کسانی که چشمانی ضعیف دارند، واضح نمایش دهد.

علاوه بر کلید تماس سریع که در بالا اشاره شد، شما می‌توانید ۱۰۰ شماره از مخاطبان خود را در لیست دفترچه تلفن ذخیره کنید تا هنگام تماس آن‌ها نامشان نمایش داده شود و برای تماس با آن‌ها نیز از لیست مخاطبان استفاده کنید. شما می‌توانید صفحه‌کلید این گوشی را قفل کنید. در این حالت دیگر کسی قادر به شماره‌گیری با تلفن نخواهد بود. این ویژگی برای منازلی که کودک دارند بسیار مناسب است و با خیال راحت می‌توان تلفن را در دسترس کودک قرار داد.

حالت اکو پلاس در این مدل می‌تواند تولید سیگنال زمانی که تلفن در حالت آماده‌به‌کار است را به صفر برساند. علاوه بر این مصرف انرژی در این حالت کاهش می‌یابد. شما در صورت قطعی برق نیز می‌توانید از تلفن رومیزی این مدل بهره ببرید و نبود برق باعث قطعی تلفن نخواهد شد.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF۳۷۲

تلفن بی سیم F۳۷۲ یکی از مدل‌های دوگوشی برند پاناسونیک است. این مدل دارای منشی تلفنی ۱۸ دقیقه‌ای است که می‌تواند پیغام تماس‌گیرندگان را در صورت عدم پاسخ شما، ضبط کند تا در زمان مناسب به آن‌ها گوش دهید. این تلفن بر اساس استاندارد لوازم کمک شنوایی (TIA-۱۰۸۳) طراحی و ساخته شده که افرادی که از سمعک استفاده می‌کنند، می‌توانند به‌راحتی از طریق این گوشی مکالمات تلفنی خود را انجام دهند. وجود تکنولوژی Link-to-Cell موجب اتصال تلفن بی‌سیم به تلفن همراه شما از طریق بلوتوث می‌شود و شما می‌توانید مخاطبان را به‌راحتی بین دو تلفن به اشتراک بگذارید و علاوه بر این پاسخ به تماس‌های تلفن همراه، از طریق تلفن بی‌سیم میسر خواهد بود.

روم مانیتورینگ از دیگر ویژگی‌های این مدل است که می‌تواند وضعیت اتاقی که کودک در آن قرار دارد را به شما اعلام کند. با گذاشتن یک گوشی در اتاق کودک در صورت گریه کودک، گوشی بی سیم اول می‌تواند آلارمی به گوشی دوم یا بیس اصلی ارسال کند تا شما متوجه شوید کودک بیدار شده است.

سیستم کاهش نویز، سروصدای محیط را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد تا تجربه مکالمه‌ای واضح و شفاف را با این مدل داشته باشید. فناوری DECT ۶.۰ امنیت تماس را تضمین می‌کند و علاوه بر این، برد آن نسبت به مدل‌های قبلی افزایش داشته و با توجه به کار کردن آن روی فرکانس خاص، با سایر دستگاه‌های بی سیم تداخل نخواهد داشت.

این تلفن می‌تواند اطلاعات تماس‌گیرنده را به‌صورت گفتاری در سراسر منزل اعلام کند تا به‌راحتی در هر جای خانه که هستید متوجه شوید چه کسی تماس گرفته تا در صورت لزوم خودتان را سریع‌تر به گوشی برسانید و تماس را پاسخ دهید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD۳۲۰

تلفن بی سیم D۳۲۰ یکی از مدل‌های تک گوشی این برند است. این مدل از تکنولوژی DECT ۶.۰ بهره می‌برد که در مدل قبلی توضیحات مربوط به آن داده شد. قابلیت مسدود کردن تماس‌های ناخواسته از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل است که می‌توان از طریق آن جلوی تمامی تماس‌های مزاحم را گرفت. این تلفن قابلیت نگهداری شارژ بالایی دارد و در حالت مکالمه‌ی بی‌وقفه این گوشی می‌تواند ۱۶ ساعت شارژ نگه دارد.

قابلیت منشی تلفنی این مدل، حافظه ضبط ۳۰ دقیقه از پیغام‌های مخاطبان را دارد. امکان روم مانیتورینگ که در مدل F۳۷۲ توضیح داده شد نیز در این مدل وجود دارد و برای منازلی که کودک یا نوزاد دارند، بسیار مناسب است. در صورت قطعی برق باید با گذاشتن بی سیم روی پایه و فعال کردن حالت اسپیکر مکالمات تلفنی خود را انجام دهید.

با فعال کردن حالت DND شما می‌توانید تلفن را روی حالت سایلنت قرار دهید تا هنگام تماس با شما تلفن زنگ نخورد. در همین حالت شما می‌توانید گروهی مشخصی از افراد را از لیست تماس سایلنت خارج کنید که تنها با تماس آن‌ها، تلفن زنگ بخورد.

منبع : ایسنا

بیان دیدگاه